همه جور فکرو ایده! عشق.. تا پای نابودی! و منطق.. تا انتهای بودن!

تقدیم به او که به رسم فاصله بینمان فاصله هاست! ولی دلم......... هنوز دوستش دارم!

همه جور فکرو ایده! عشق.. تا پای نابودی! و منطق.. تا انتهای بودن!

تقدیم به او که به رسم فاصله بینمان فاصله هاست! ولی دلم......... هنوز دوستش دارم!

شب قدر.. و اولین نامه به خدا!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

چند خطی در مورد خودم..

سلام. چند وقته تصمیم گرفتم یه وبلاگ بزنم که هرچی دوست دارم توش بنویسم.. و اونهایی که فکرشون به فکرم نزدیکه رو دور هم جمع کنم. الانم خیلی خوشحالم که بالاخره تصمیمم رو عملی کردم!

بذارین اول یه چند خطی از خودم بگم...

اسمم مهساست. 23 سالمه.. یعنی دو روز دیگه 23 سالم میشه! آخه متولد 14 شهریورم! عاشق فلسفه و منطق و روانشناسی ام. ولی در کنارش هنر هم برام جذابیت خاصی داره! مثلاً عکاسی.. سینما.. تئاتر.. شعر.. موسیقی و مخصوصاً ساز پیانو!!!!

ولی در کل از اینکه تو چشم باشم زیاد خوشم نمیاد. بیشتر ترجیح میدم با رفتارم آدم خاصی باشم تا با ظاهرم! به همین دلیل نه عکسی از خودم تو وبلاگم میذارم و نه چیزی در این رابطه میگم!

دیگه نمیدونم چی باید بگم.. اگه حرفی مونده که نگفتم.. یا سوالی برای کسی پیش اومده بپرسین تا جواب بدم.. 

مرسی....