همه جور فکرو ایده! عشق.. تا پای نابودی! و منطق.. تا انتهای بودن!

تقدیم به او که به رسم فاصله بینمان فاصله هاست! ولی دلم......... هنوز دوستش دارم!

همه جور فکرو ایده! عشق.. تا پای نابودی! و منطق.. تا انتهای بودن!

تقدیم به او که به رسم فاصله بینمان فاصله هاست! ولی دلم......... هنوز دوستش دارم!

یا امام رضا (ع) .. مارو هم بطلب!! (۱)

 

 

        من دست خالی آمدم ، دست من و دامان تو

          سرتا به پا درد و غمم، درد من و درمان تو

   

 

        تو هر چه خوبی من بدم ، بیهوده بر هر در زدم

            آخر به این در آمدم ،باشم کنار خوان تو

  

  

         من از هر دررانده ام ، من رانده ی وامانده ام

        یا خوانده یا نا خوانده ام ،اکنون منم مهمان تو

   

 

        پای من از ره خسته شد، بال و پرم بشکسته شد

           هر در به رویم بسته شد، جز درگه احسان تو  

  

   

        گفتم منم در می زنم ،گفتی به تو سر می زنم   

         من هم مکرر می زنم ،کو عهد و کو پیمان تو؟

   

 

           سوی تو رو آورده ام، ای خم سبو آورده ام

             من آبرو آورده ام، کو لطف بی پایان تو؟

       

        حال من گوشه نشین، با گوشه ی چشمی ببین   

           جز سایه ی پر مهرتان، جایی ندارم جان تو

  

    

          من خدمتی ننموده ام، دانم بسی آلوده ام   

          اما به عمری بوده ام، چون خار در بستان تو 

 

.  

 شعری که خوندید نوای دل خیلی از ماهاست! دست گل برادر گلم على انسانى درد نکنه!! 

برادر گلم.. نمی شناسمت.. ولی امیدوارم حلال کنی که بی اجازه ت شعرت رو تو وبلاگم گذاشتم!! آخه به نظرم خیلی قشنگ اومد!! امیدوارم هر کسی که می خونه هم همین نظر رو داشته باشه!! مرررسسسییی...  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
it girl سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.it.vcp.ir

salam duste aziz.webloge gashangi darid.
sari be web site man : www.it.vcp.ir ham bezanid . maro ba name donyaye emruze IT link konid va baraye link shodan onvanetun ro begid . montazere nazaratetun hastam . moaffag bashi bazam sar mizanam.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد