همه جور فکرو ایده! عشق.. تا پای نابودی! و منطق.. تا انتهای بودن!

تقدیم به او که به رسم فاصله بینمان فاصله هاست! ولی دلم......... هنوز دوستش دارم!

همه جور فکرو ایده! عشق.. تا پای نابودی! و منطق.. تا انتهای بودن!

تقدیم به او که به رسم فاصله بینمان فاصله هاست! ولی دلم......... هنوز دوستش دارم!

بازم خداحافظی..

 

 

به   خداحافظی   تلخ   تو   سوگند..  نشد

                                                           که  تو  رفتی و  دلم  ثانیه ای  بند  نشد

با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر

                                                           هیچکس   اینجا   به   تو   مانند...  نشد

هر  کسی در  دل من  جای خودش را  دارد

                                                           جانشین تو در این سینه تنگ هیچ نشد

خواستند  از  تو  بگویند  شبی..  شاعر ها

                                                           عاقبت... با  قلم  شرم  نوشتند... نشد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد